Posiłek w 10 minut

Idealny posiłek , który przygotujesz w 10 minut.

Ostatnio nie mam w ogóle ochoty na mięso, na myśl o kurczaku robi mi się źle, przez to muszę trochę bardziej kombinować z przygotowaniem obiadów, niestety nie zawsze mam czas na większe gotowanie, ale ratuję się jak mogę, a czym? Kaszą!

Moja ulubiona kasza, to kasza gryczane, jest zdecydowaną królową wśród innych kasz. Dietetyczna. Bogata w białko, sole mineralne, i witaminy z grupy B świetnie wpływa na naszą skórę, podnosi odporność i stymuluje układ nerwowy, a w dodatku nie zawiera glutenu.

Kaszę gotuję i podaję najczęściej z warzywami, np. kaparami i papryką i piekielnym sosem z czerwonej papryki.

Kaszę gryczaną możecie zastąpić każdą inna kaszą, jaglaną, jęczmienną, ale pamiętajcie, wszystko z umiarem, 100 gram kaszy to ponad 300 kcal, jeśli jecie ją z niskokalorycznymi dodatkami, nie ma możliwości żebyście po niej przytyli. Ja właśnie otwieram swoje pudełko z kaszą gryczaną, a Ty co zjesz przed dzisiejszym treningiem?

Jak na razie brak ocen

Podobał Ci sie artykuł? Oceń go!

2
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
monia_thecookAgnieszka Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Agnieszka
Gość
Agnieszka

Witam, jakis czas temu ja rowniez dowiedzialam sie, ze mam niedoczynnosc tarczycy. Zawsze uwielbialam kasze, szczegolnie jaglana. Wyczytalam jednak, ze osoby z naszym problemem tarczycowym powinny raczej unikac kaszy jaglanej. Zapewne w malych ilosciach jednak nie zaszkodzi wszak ma tyle pozytywnych wartosci, ze byloby zbrodnia kompletne wyeliminowanie jej z jadlospisu!
P.S. Przepraszam za brak polskich znakow.